محتوا گستر

محتوا گستر

مرکز تولید محتوا
محتوا گستر

محتوا گستر

مرکز تولید محتوا

قوانین استرداد وجه

با توجه به سیستم تحویل خودکار می‌توانید پس از پرداخت هزینه‌ی مطلب موردنظر خود را بلافاصله دانلود نموده و از آن استفاده بفرمایید. لازم به ذکر است همزمان با خرید محصول توسط شما پشتیبانی از محصول توسط سایت آغاز می‌شود.

تمامی مطالب عرضه‌شده برای فروش قبل از پرداخت وجه به‌صورت کامل به کاربران عزیز معرفی‌شده است؛ درنتیجه چنانچه مشتری از مطلب ما راضی باشد نسبت به خرید آن اقدام می‌نمایید. با توجه به این مورد کاربران عزیز هیچ‌گونه نگرانی در رابطه با خرید مطالب و استرداد وجه نخواهند داشت.

چنانچه کاربرانی پس از پرداخت وجه به هر دلیلی به‌طور خودکار موفق به دریافت فایل موردنظر خود نشوند می‌توانند از طریق فرم ارتباط با ما در صفحه مسیرهای ارتباطی با ذکر نام و ایمیل خود موضوع را با مدیریت سایت در میان بگذارند تا پس از بررسی‌های لازم امکان دانلود مجدد برایشان فراهم گردد.

ازآنجایی‌که جمع‌آوری مطالب زمان زیادی را به خود اختصاص می‌دهند ممکن است در نگارش‌های بعدی مطالب مجدداً مجبور به خرید مطلب موردنظر گردید. البته تا حد امکان سایت به‌روزرسانی‌ها را برای خریدان قبلی محصولات به‌صورت رایگان ارائه می‌دهد.

تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

در چه صورتی وجه شما بازگردانده می‌شود؟

1.     درصورتی‌که شما خرید را انجام داده باشید اما از خرید پشیمان و مطلب را دانلود نکرده باشید.

2.     درصورتی‌که شما خرید را انجام داده باشید اما موفق به دانلود مطلب موردنظر خود نشده‌اید و درخواست استرداد وجه را داشته باشید.

3.     تا 24 ساعت زمان دارید که موضوع را به اطلاع مدیر سایت برسانید در غیر این صورت پس از 24 ساعت 60 درصد از هزینه پرداختی توسط شما کسر گردیده و مابقی به ضما عودت داده می شود.

4.     برای این منظور تا 2 روز پس از خرید توسط شما امکان استرداد وجه وجود دارد و پس از آن به درخواست شما پاسخ داده نمی شود.

5.     درصورتی‌که شما خرید را انجام داده باشید اما از خرید پشیمان و مطلب را دانلود نکرده باشید می‌توانید مطلب دیگری را مجدداً خریداری نمایید و جایگزین محصول قبل خود کنید.

6.     درصورتی‌که شما محصول را خریده باشید و آن را دانلود کرده باشید به‌هیچ‌عنوان امکان بازگشت وجه وجود ندارد.

7.     تنها در یک صورت پس از دانلود امکان بازگشت وجه وجود دارد آن‌هم درصورتی‌که فایل موردنظر شما دارای مشکل باشد و گروه نویسندگی محتوا گستر این موضوع را تأیید کند.

8.     استرداد وجه تنها برای خریدهای بالای 10000 تومان امکان‌پذیر است.

9.     جهت استرداد وجه به‌حساب شما قبل از 24 ساعت 35 درصد و پس از آن تا 2 روز 60 درصد از آن کاسته می‌شود.

می‌توانید جهت مطالعه شرایط و ضوابط سایت و راهنمای دانلود به صفحات آن‌ها مراجعه کنید.

 

باکمال تشکر از شما

محتوا گستر